6.08.2012

[photo challenge 6] kratka (i rozwiązanie zagadki)

Kratka z paseczków z poprzedniego posta była kratką tylko przez moment,


tak naprawdę to.....




ucha do lakowych torebek, które zawzięcie produkuję od wczorajszego popołudnia :-)



Jak już pisałam w komentarzu - kilka osób było blisko, bo podobnych paseczków używam m.in. do robienia ramiączek w dollfowych sukienkach, przymierzałam się też do robienia w ten sposób pasków. Ponieważ nikt nie wpadł na na ucha do torebek - zgadywanka pozostaje nierozwiązana, a ja  postanowiłam, że prezencik - jedną z torebek i 'coś jeszcze' wylosuję spośród osób, które wzięły udział w zgadywance.

Do losowania użyłam tego generatora. A generator wybrał jedną z dziesięciu osób:



Drutefko - zapraszam po odbiór prezentu - podeślij mi, proszę, swój adres na maila (brattea[małpa]gmail.com), przesyłka poleci do Ciebie w tym tygodniu :-)

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Gratuluję!!!

drutefka pisze...

O Matulu! A miałam już nie zostawiać komentarza, bo byłam pewna, że ktoś zgadł przede mną :D Dziękuję, dziękuję, dziękuję :*

Nieaktualne pisze...

Lepiej nie używaj generatora jeśli nie chcesz mieć konfliktu z prawem.
tu masz całą notkę o tym jak ryzykujesz
http://wilandras-world.blogspot.com/2012/07/uwaga-dla-organizatorek-candy-rozdan-i.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FWfthkg+%28Wilandra%27s+World%29

bogna pisze...

Dark-Beauty - super notka, dzięki :-)

Zastanawiam się, jak to się ma do pozakonkursowego losowania - czyli, konkursu nie ma, a wymyślamy sobie, że chcemy dać komuś prezent, a nie nagrodę w konkursie...

Muszę wczytać się ustawę (brrr....)

Drutefka -mail dotarł, dzięki :-))))

Honorata pisze...

Jaj! PIĘKNE!
Czy mogę liczyć na pomacanie choć jednej w środę? Hi hi hi

bogna pisze...

Honorata - możesz :-)))

Honorata pisze...

Suuuuper!
Do zobaczyska już jutro :D