7.01.2009

moja pierwsza Tiny Kitty

jak w tytule... już nic nie piszę o oszczędzaniu i innych takich... Kittka na razie za oceanem, zdjęcie wrzucam aukcyjne.
Już ją lubię :) jeśli rzeczywiste kolory będą takie, jak na zdjęciu - będzie idealną młodszą siostrą dla jednej z moich szesnastocalowych panien...



[uzupełnienie, 11.02.2009]

Kitty przyjechała, a ja znalazłam w sieci zdjęcie całego zestawu, z którego pochodzi - Tiny Kitty Christmas Hatbox Gift Set. Ja oczywiście kupiłam samą laleczkę, bez dodatków... trzeba jej bedzie sprawić odpowiednią garderobe :)

zdjęcie ze strony Katherine's Cottage

2 komentarze:

Von V pisze...

Świetny blog, uwielbiam lalki:) dopiero raczkuję (dosłownie) w kolekcjonerstwie, a ten blog jest ogromną inspiracją. Śliczna Kitty! I cała kolekcja też piękna, szczególnie tonnerki (mam bzika na ich punkcie:)) pozdrawiam!

bogna pisze...

dzięki za dobre słowo :) powodzenia w zbieraniu.