23.03.2009

ubranka faerie glen

inspiracji do tego zakupu było kilka... zacznę od ostatniej, czyli serii wpisów na blogu Alienory, poświęconych marce Faerie Glen. Pozazdrościłam przepięknie wykonanych ubranek i ruszyłam na ebayowe poszukiwania :) Efektem są cztery ciuszki opatrzone metką 'Faerie Glen' właśnie. Próbowałam upolować również jeden z katalogów firmy, niestety - bezskutecznie...

(zdjęcia z aukcji)


Oczywiście, nie będą to pierwsze ubranka tej firmy w mojej kolekcji, w zeszłym roku trafiła do mnie kraciasta sukieneczka - można ją podziwiać w pierwszym poście na tym blogu :)

A sama firma? "Hook & Franks Ltd." została założona przez byłą mistrzynię tenisa stołowego - Peggy Franks (wtedy już Mrs. Hook). Firma produkowała 12-calowe lalki oraz ubranka dla lalek różnej wielkości. Ubranka były w całości zaprojektowane przez właścicielkę firmy i wykonane z ogromną starannością. Udało mi się znaleźć w sieci dwa zdjęcia Peggy Franks w otoczeniu jej lalek, możne ja zobaczyć tutaj. Niestety, warunki tamtego serwisu nie pozwalają na skopiowanie zdjęć i umieszczenie na innej stronie.

Ciąg dalszy - mam nadzieję - nastąpi :)

Brak komentarzy: