28.01.2013

Jem and the Holograms 2013

Linia Jem and the Holograms miała swój debiut latem zeszłego roku podczas Comic Con w San Diego, kolejne lalki (Jem, Jerrica, Synergy i Rio) zostały zaprezentowane w październiku, natomiast w ostatnią sobotę poznaliśmy kolejne postaci w serii, są to Kimber, Aja i Shana.



W ten sposób znamy już cały zespół:



Lalki z linii Jem & the Holograms używają ciała Jem / Style Lab (12', wymiarami zbliżone do FR2, z nietypowymi, dużymi stopami). Wszystkie lalki z bieżącej serii (Kimbra, Aja i Shana) limitowane są do 1000 egzemplarzy i będą kosztowały 119$ u dealerów Integrity. Dostawa zaplanowana jest na marzec. Instrumenty pokazane na zdjęciach znajdą się w pudełkach razem z lalkami :-)

Kimber Benton






Aja Leith





Shana Elmsford





W momencie kiedy pojawiła się Jem odetchnęłam z ulgą: zdecydowanie nie moja bajka. Nie za bardzo rozumiałam szał, jaki rozpętał się w Stanach na punkcie tej serii. OK, kultowe lalki z lat 80. (produkowane wówczas przez Hasbro, obecne Jem są na licencji Hasbro właśnie), ok, komiks, ale mimo wszystko - linia Jem nie wydawała mi się jakaś szczególnie ciekawa. Muszę jednak przyznać, ze im dłużej przyglądam się the Holograms, a zwłaszcza różowowłosej Shanie, tym bardziej mam wrażenie, że Jem to jednak 'moja bajka', zaczynam mieć też wizję dyskotekowych ciuszków w stylu lat 80, jakie mogłabym im uszyć, a zatem, kto wie... może jakaś panna o dziwnym kolorze włosów pojawi się u mnie niedługo :-)


Wszystkie zdjecia wykorzystane w tym poście to zdjecia promocyjne Integrity Toys.

Brak komentarzy: