11.10.2009

(drogie) obiekty pożądania...

hmmm... nie pamiętam, kiedy pisałam o lalkach innych, niż Integrity, ale widocznie taka faza... w zasadzie od jakiegoś czasu to niemal jedyne lalki, jakie kupuję (dzisiejsza próba nabycia mattelowego playline skończyła się niepowodzeniem, ale to temat na zupełnie innego posta). Poza tym - w świecie Integrity sporo się ostatnio dzieje... Przed tygodniem w Chicago odbył się szósty już Jason Wu Event, Ci, którym nie było dane tam dotrzeć z zapartym tchem śledzili kolejne doniesienia szczęśliwców, którzy buli / widzieli / wygrywali / kupowali lalki z konwentu. Moim ulubionym źródłem informacji był blog nieocenionej Shuga-shug.

Każdy konwent to nowe lalki (dostępne tylko tam, a następnie - po mocno zawyżonych cenach - na eBayu), tegoroczne przeszły chyba najśmielsze oczekiwania. Kilka z nich trafiło na moją wish-listę i... pewnie tam pozostaną, bo ceny zdecydowanie przekraczają kwotę, jaka jestem skłonna wydać na jedna lalkę, zwłaszcza, jeśli nie jest to dollfie ;-)

A oto owe obiekty mojego pożądania...

Przede wszystkim, Elise Jolie Blue Blood, nowa postać wśród lalek FR...



Power Game Natalia Fatale



Silver Zinger Agnes von Weiss



Optic Clash Dania Zarr



Live Wire Clone - miniaturowa wersja szesnastocalowej Avant Guard, które też jest na liście zakupów i jest tak samo (finansowo) niedostępna...


wszystkie zdjęcia to promo IntegrityToys, zaczerpnięte z woodsky.free.fr

Brak komentarzy: