27.09.2012

Zaczynamy....

Dziś rano rozpoczęła się rejestracja uczestników konwentu. W powitalnym pakiecie znalazłam identyfikator, kupony na zakup rozmaitych lalek, pierwszą część konwentowego giftsetu ( w tym roku wydaje się być mniejszy niż w poprzednim...) i zestaw dynamitkowych butów.




Po rejestracji odebraliśmy lalki, które będą używane podczas warsztatów. Ja zamówiłam tylko dwunastocalową Poppy, ale dzięki moim współlokatorkom mam też zdjęcia warsztatowej Veronique i szesnastocalowej Poppy, oto one:







W tej chwili czekam w kolejce do souvenir shop, gdzie czeka konwentowa kolekcja i - zapewne - masa lalkowych niespodzianek.
Ciąg dalszy nastąpi.
Niedługo.


5 komentarzy:

Aniarozella pisze...

Pierwsza Poppy w rudościach mmmm, podoba mi się :)

Aniarozella pisze...

Pierwsza Poppy w rudościach mmmm, podoba mi się :)

MilenaKarolina pisze...

Mnie też. Dobrze,ze chociaż popatrzeć można...

ola-o62 pisze...

Z tych trzech zdecydowanie najładniejsza jest ruda Poppy.

Marshalka pisze...

Bożeee, chyba umrę z ciekawości do przyszłego roku!!! Nawet nie wiesz jak Tobie zazdroszczę. :)