28.05.2009

dostałam nagrodę :-)

...pierwszą blogową nagrodę, jaka mi się przytrafiła :-))) troszkę wstyd, bo czekała na mnie od marca, a ja jakoś przegapiłam wpis na ten temat u Debbie z Tiny Teasures... Thank you very much Debbie for awarding my blog :-)

Zasadą takich zabaw jest, że nagrodzony ma okazję do wskazania pięciu super - blogów (tylko pięciu? halloo... to niesprawiedliwe...)

Moja nagroda wędruje do:
Michelle - za lalkową twórczość wielokierunkową :-)
Nikiyi - za bloga nie tyko o lalkach
Erynnis_tages - za solidną dawkę lalkowej wiedzy
Marti - za doskonałego bloga poświęconego dollfom :-)
DollHead - z życzeniami powodzenia :-)

...lista powinna być znacznie dłuższa, ale pięć to pięć, niestety...

2 komentarze:

Dagamo pisze...

Bogna bardzo Ci dziękuję za tak miłe wyróżnienie.

erynnis_tages pisze...

och :) :* jak miło :)