28.05.2009

dynamitemania - odsłona 3

...Jason Wu zaprezentował kolejną serie Dynamite Girls - Feelin' Fierce. Najpierw światło dzienne ujrzała Jett - tym razem blondwłosa i elegancka. Podoba mi się w niej w zasadzie wszystko, oprócz różowego beretu (tak, wiem, ze różowy jest modny... chodzi raczej o wykonanie.. na zdjęciach promo nie prezentuje się zbyt ciekawie...).

zdjęcia promo, znalezione w sieci


FFJett została wpisana na listę zakupową 'na później'. Dziś jednak na lalkowym forum zobaczyłam zdjęcie kolejnej lalki w serii - Feelin' Fierce Dani, teoretycznie dostępna tylko w Kanadzie (ale cóż to znaczy w dobie internetowych zakupów...), LE 400, lalka - ideał, mold, fryzura, kolor włosów... Co robi maniak, jak widzi lalkę idealną? oczywiście zamawia :-))) Dani powinna być w sklepach na przełomie czerwca i lipca, do mnie zapewne trafi w drugiej połowie lipca... nie mogę się doczekać :-)

zdjęcia promo, znalezione w sieci


Aha, i jeszcze specjalne podziękowanie dla agamich, dzięki której dzisiaj zobaczyłam te zdecia i mogłam odpowiednio szybko zareagować składając zamówienie :-)))

Brak komentarzy: