13.05.2009

janay i spółka...

...wpis trochę archiwalny... chyba jeszcze o tych lalkach nie wspominałam :)
a było to tak... dawno dawno temu (czyli w zeszłym roku), kiedy jakiekolwiek lalki Made by Jason Wu były daleko poza moim zasięgiem (to 'poza zasięgiem' wynika raczej z myślenia o konkretnych lalkach... że za drogie, ze nie warto... a potem człowiek bierze do reki taką FR i wie, ze to właśnie to... ale do rzeczy...) natrafiłam na laleczki Integrity, projektowane przez Jasona Wu właśnie. Lalki zdecydowanie sprzed ery Fashion Royalty, choć niektóre ich cechy zapowiadają późniejsze arcydzieła projektanta. Ich twarze są niemal idealne, nieco do życzenia pozostawia tułów, nogi mają więcej niż paskudne ;-) w dodatku nie sa artykułowane. Ale na czas oczekiwania na pierwszą 'prawdziwą' lalkę Integrity były w sam raz... Przez jakiś czas na moich półkach stało ich spore stadko, obecnie nadal mam kilka 'janajek' i pewnie u mnie pozostaną - polubiłam je :-)

Kilka wersji Janay:




Janay, Jade i Alysa w trzech odsłonach



I jeszcze jedna Alysa

1 komentarz:

NÚRIA pisze...

I discovered those doll in this web:

http://www.webalice.it/pisapia/altrefashiondolls.htm

...i like very much their outfits in green and in yellow to put into my Blythe...Kind Regard... They´re so cute!