8.10.2011

Dynamitki z Design-A-Doll Workshop 2011

Podobnie jak podczas poprzednich konwentów - uczestnicy mieli okazję wziąć udział w warsztacie Desin-A-Doll, gdzie każdy ma możliwość samodzielnego dobrania stroju do kupionej lalki.


Tym razem nie było możliwości samodzielnego kompletowania zestawów ubrań, można było wybrać jeden z gotowych kompletów , a potem dobrać do niego akcesoria. "Fabryka dynamitek" wyglądała tak:











Ze względu na naprawdę mocno przeładowany program (wczoraj brałam udział aż w trzech różnych warsztatach) dotarłam do Design_a_Doll Studio dopiero po południu... Z ośmiu przygotowanych na konwent dynamitek dostępnych było jedynie sześć (zabrakło rudowłosej Gavin i bezimiennej blondynki, o moldzie takim samym jak zeszłoroczne perukowe dynamitki), z których wybrałam cztery różne lalki - ciemnoskóra TJ, czarnowłosa Dani, Arię (z grzywką!) i Jett o brązowych włosach. Dziś rano przebrałam Dani i zrobiłam jej kilka zdjęć:



Pozostałe lalki nadal leżą w torbie i czekają na swoja kolej...

Brak komentarzy: