8.10.2011

IT Direct Exclusive Collection - Les Silhuettes

Les Silhuettes to nowa kolekcja, na wyłączność sklepu IT Direct, które została zaprezentowana podczas konwentu.

Bare Essentials Night


Bare Essentials Day 


Backstage Ambition


City Girl 


Faubourg Saint-Honoré Victoire Roux 


Strój dla Victoire Roux - "Avenue Montaigne" 


Lalki limitowane sa do 300 egzemplarzy, czyli mniej, niż jest uczestnik konwentu! W czwar5tkowy wieczór kazdy uczestnik dostał kopertę, w której znajdowały się cztery kupony, za które w pietek (i tylko w piętek) mógł kupić wybrane lalki z kolekcji. ja wylosowałam Victoire i strój dla niej (z obu zrezygnowałam - nie da się kupic wszystkiego) oraz Bare Essentials Day (brunetka o twarzy mojej ulubionej Danii Zarr) i City Girl (lalka z nowym moldem - Imogen)

Moja Bare Essantials Dania wygląda tak:






Imogen nadal czeka w pudelku, a jej losy się ważą.... 

Brak komentarzy: