8.10.2011

JET SET - W Club luncheon

Podczas każdego konwentu jeden z eventów (sobotni lunch) przeznaczony jest wyłącznie dla członków W Club. Podczas dzisiejszego lunchu na gości czekało kilka miłych niespodzianek... Przede wszystkim - gościem specjalnym był Jason Wu (spodziewaliśmy się zobaczyć go dopiero wieczorem), który uchylił rąbka tajemnicy, jeśli chodzi o nowości w światku Integrity... Tadaaammmmm... Integrity wraca do prdukcji lalek 16calowych. nie beda to jednak kolejne AvantGuards - nowe 'szesnastki' będą raczej "FR w powiekszeniu". W planach są cztery lalki. Trzy z nich udalo mi się sfotografować w konwentowym muzeum, czwarta pojawiła się na moment na ekranie podczas lunchu, niestety, nie mam jej zdjęcia (ale może pojawi się później na wystawie). Oto one:





Kolejna niespodzianką byla dodatkowa, limitowana lalka - Vanessa na ciele FR2. Możliwość jej zakupu miał każdy uczestnik lunchu. 


Ja odpuściłam sobe ten zakup, ponieważ udało mi się wygrać możliwość zakupu centerpiece - byla nia dawno nie widziana Tatyana, równiez na ciele FR2... Oto ona, na oknie mojego hotelowego pokoju:


 ufff... pewnie o czymś zapomniałam, ale tu tyle się dzieje... O wczorajszym wieczorze postaram się napisać jeszcze dzisiaj (w Polsce będzie już jutro :-), po zakończeniu konwentu...

Brak komentarzy: