29.11.2011

w paski....







13 komentarzy:

makarrena pisze...

Śliczne, widzę że bakcyl tu mocno działa :D

HellRose pisze...

Piękne, sama robisz wykroje? :3

bogna pisze...

@Cremmy - tak, chociaż czasem słow 'wykrój' to za dużo powiedziane ;-) w większościto bardzo proste ciuszki :-)

valhalla pisze...

Jaki piękny Różowy Kapturek :)

Unknown pisze...

ta kreacja z kapturem mnie zniewoliła!! boskie to jest!!

privace pisze...

Śliczne wszystko! Najpierw kropeczki, teraz paseczki- tylko czekać na kraciaste kreacje;)

Amaret pisze...

Napiszę pod najnowszym, choć oglądnęłam wszystkie ostatnie nowości:)
Świetne. Podziwiam, że to dla maleńkich Monsterek.;)

Urshula pisze...

te paseczki i te kropeczki sa cudne!
a te koronkowe sukienki widziałam chyba na alle?

można coś zamówić u ciebie?

ola-o62 pisze...

Ja jestem fankę tych ciuszków :-)
Jak dla mnie BOMBA!!!!

bogna pisze...

Bardzo dziękuję :-) cieszę się, ze się podoba, pewnie będzie więcej :-)

@urshula - zamówić na razie nie - szyję to, na co akurat mam nastrój, a jak wyjdzie na tyle ładnie, żeby puścić w świat - wrzucam na All.

Urshula pisze...

Bratteo - uszyj "dla mnie" proszę taką tuniczkę i rajstopki jak ma Twoja Cleo!Moja Ghoulia nie ma się w co biedna ubrać!

bogna pisze...

Urshula - nie chcę obiecywać, bo u mnie szycie jest pod wpływem impulsu i jak siadam do szycia to nie do końca wie, co powstanie, ale jak uszyję coś tunikopodobnego i będę to puszczać w świat - dam znac najpierw tutaj :-)

Pozdrawiam

Urshula pisze...

Okkkk! albo daj znaka na maila :)
dziękuję!