4.02.2011

Barbie Basics

O tej kolekcji miałam napisać już dawno - pierwsza linia pojawiła się jesienią zeszłego roku. Barbie basics to lalki o różnej rzeźbie twarzy, na ciałkach modelek ('model muse') - szczupłych, nieatykułowanych. Wszystkie lalki mają stroje, które mogą być bazą do dalszej zabawy / stylizacji, same jednak nie zawierają żadnych dodatków, poza butami. Osobno sprzedawane są zestawy akcesoriów (buty, torebki, apaszki, ubranka).

Pierwsza linia (collection 1.0) z 2010 roku składała się z dwunastu lalek w małych czarnych , zaprojektowanych przez rożnych projektantów.
Tak wyglądały wszystkie razem:
(zdjęcie z tylnej ściany pudełka)

Udało mi się kupić dwie z tej linii. Lalki pięknie prezentuję się w pudełkach / na stojaczkach, gorzej, kiedy próbuje się je przebrać. Okazuje się, że sukienki są przyklejone taśmą, która w niektórych przypadkach reaguje z plastikiem (i teraz jedna z moich lalek na na biuście dziwne kwadraty - ślady po taśmie...).

Ta wpadka nie zniechęciła mnie do kupowania serii Basic, mam też jedną przedstawicielkę linii 1.5 (małe czarne z różowymi dodatkami), chociaż kupiłam ja przede wszystkim dla sukienki (która świetnie pasuje na Dynamite Girls) :-)

A to wszystkie cztery lalki z linii 1.5:


Kolejna kolekcja wyprodukowana została na wyłączność sklepu TARGET, składała się z lalek w czerwonych sukienkach. Zastanawiam się nad zakupem jednej z nich, jeśli do mnie trafi - z pewnością pokażę ją na blogu :-)

Kolekcja o numerze 2.0 - tym razem dżinsowa - pojawiła się u dealerów styczniu tego roku, znów liczy dwanaście lalek. Nowością jest dodanie do linii trzech Kenów. Sympatycznym pomysłem jest umieszczenie na pudelkach różnych ciekawostek dotyczących dżinsowych ubrań. Dowiedziałam się, miedzy innymi, że w 1998 roku, w Nevadzie odnaleziono parę dżinów uszytych w 1880 roku...


Zamówiłam cztery barbie z tej linii, dwie już dotarły, na dwie kolejne czekam, zastanawiam się nad dokupieniem dwóch Kenów - ciemnoskórego oraz długowłosego.

Sesja zdjęciowa niedługo, kiedy już wszystkie lalki będą na miejscu :-)

2 komentarze:

areiasdejade pisze...

Beautiful you blog! I like dolls!
Nely

Anonimowy pisze...

Gdzie mogę nabyć lalki z serii basics? W jakich sklepach lub może na specjalnych stronach? proszę o szybką odpowiedź :)