3.02.2011

mnóstwo lalek...

W Club, nowy giftset Poppy Parker, przybycie dwóch Dynamite Girls i Innoquii traveller, Antoinette - Rose z CherishedFriends, Modern Comeback Veronique (w wersji ciemnowłosej), bitwa o najnowsza linię FR2 (dwie Elise będą moje), kolejne barbie basics, porządki na lalkowej polce (w styczniu znów zasiliłam Allegro zestawem lalek), zamówienie piątej już- bardzo specjalnej - BJD oraz powrót 'z malowania' mojej NotDoll Alethei (chyba nie miałam okazji jej tu pokazać...) dwa dollfowe spotkania... to chyba tyle działo się od mojego ostatniego wpisu.
Od czego zacząć?

So many things happened in my personal dolls world in January... W Club, new Poppy Parker giftset, arrival od two Dynamite Girls & Innoquiii doll, Rose - Antoinette from CherishedFriends, Modern Comeback Veronique (Noir version :-), FR2 battle (I managed to preorder two dolls), new Barbie Basics, two BJDs, two doll meetings... what to start with?

Brak komentarzy: