4.02.2011

Wampirzyca

Kupiłam ją jeszcze jesienią, zwlekałam z odbiorem, bo chciałam to zrobić osobiście (a ona, jak na złość, mieszkała na drugim krańcu Polski), kiedy już do mnie trafiła - natychmiast wysłałam ja na malowanie, bo jej firmowy makeup nie do końca mnie przekonał (delikatnie mówiąc). Aletheia była malowana przez madferret z BJD i wygląda uroczo (choć jej stylizacja nie jest zakończona, zamierzam sprawić jej nowe, szare oczy, czarna i szarą perukę oraz nowy strój, godny wampirzycy ;-)

Oto kilka powitalnych zdjęć Al. (w pożyczonej peruce)




A teraz czekam na kolejną, bardzo specjalna BJD... mam nadzieje, że niedługo będę mogla ją pokazać :-))

6 komentarzy:

aleksja1988 pisze...

Ząbki ma wspaniałe:) gratuluje wspaniałego nabytku:)

Aniarozella pisze...

Też się dorobiłam wampirelli, ale Twoja jest chyba trochę grożniejsza. Rewelacyjna dziewczyna, no i czekam niecierpliwie, na kolejną dollfie.

lilavati112 pisze...

o matko, jaka słodka!!! najcudniejsza wapierzyca jaka kiedykolwiek widziałam:)

Gabi-5mates pisze...

Piękny wampirek !!!gratuluje nabytku i czekam na kolejne zdjęcie Dolfików.

Karina pisze...

Śliczna lalka ;) Gratuluje! Czekam na fotki z nowymi perukami.

^^Rustika^^sdoll pisze...

Specyficzna wampirzyca ;) a czy aby nie czekasz na Tonnerową BJD ;) ? :* pozdrawiam