11.02.2011

Blogowe wyróżnienia

Posypały się blogowe wyróżnienia w ostatnich dniach :-)
Dostałam je miedzy innymi od Miss Foch, Loreen, Oli i Lilavati oraz Kayi, Gabi i DollyPop (te trzy ostatnie za bloga prowadzonego na pingerze).

I received some blog awards recently - thank you - Miss Foch, Loreen, Ola, Lilavati, Kaya, Gabi & DollyPop (the last three awards were for my other blog abouth Integrity dolls.



Zasadą blogowych wyróżnień jest przekazanie ich kolejnym osobom. Jest wiele wspaniałych lalkowych blogów, większość z nich już tę nagrodę w ostatnich dniach dostała, więc nie będę się powtarzać. Chciałabym wyróżnić jeden blog (i zachęcić was do jego odwiedzenia) - ten blog to Dollpedia Magdy Mroczek - Stachowiak, kolekcjonerki z Krakowa. Piękne zdjęcia, obszerne opisy, informacje o muzeach i wystawach. To jedna z moich ulubionych lalkowych stron.

There is a rule to pass the award to another bloggers. Mine goes to Magda Mroczek - Stachowiak and her Dollpedia - fabulous source of dolly information and photos.

Aha. Blogowa nagroda zmobilizowała mnie do przejrzenia i uzupełnienia listy lalkowych linków - aż nie chce się wierzyć, ilu fajnych stron na niej brakowało. Od dziś te braki są mniejsze :-)))

And the reward reminded me of the dolly links section on my blog. There were many fabulous dolly places missing. I updated the list today :-)

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Dziękuję za dodanie mnie do listy z blogami, zaraz się odwdzięczę :-)

Mój blog jest bardzo młodziutki i wytrawną kolekcjonerką niestety nie jestem ;-) ale mam nadzieję, że dobrze się będzie Tobie go czytać :-)
Pozdrawiam,
Ania

Dagamo pisze...

Same wyróznienia zbierasz ; )
to masz jeszcze jedno

http://dagamoart.blogspot.com/2011/02/blogowe-nagrody.html

Karina pisze...

Gratuluję! :) Hmm mam pytanie jeszcze... Może niezbyt stosowne jak na bloga, ale chciałabym należeć do dollplazy. Zarejestrowałam się i przyszła odpowiedz mailem, że moje konto musi być aktywowane przez administratora no i martwię się, że coś pokićkałam bo nie mam odpowiedzi. Powinnam się jeszcze raz rejestrować?

bogna pisze...

Karina, nie, nie rejestruj się ponownie, odezwę się do Ciebie mailowo w weekend. Pozdrawiam.

Ewka pisze...

Hej:) Od jakiegoś czytam Twojego bloga, i wydawało mi się, że mam go w obserwowanych:) Znalazłam Cię chyba kiedyś jak szukałam czegoś o domkach dla lalek. Fajnie, że pomimo tego, że nie komentowałam, trafiłaś do mnie;) Pozdrawiam serdecznie

bogna pisze...

@raj lal - a ja podglądam Twoje szmaciane lalki :-)

Karina pisze...

Dzięki śliczne ;)
Będę czekać.
Również pozdrawiam.

tkaitka pisze...

Gratuluję wyróżnienia!