6.02.2011

Suzette czyli Rose

Właśnie przyjechała. Była zapowiadana na koniec zeszłego roku, potem datę dostawy przesunięto na styczeń. Rose - Cherished Friends Exclusive.
Lalka używa ciałka Antoinette oraz moldu Suzette (to kolejna lalka o tym moldzie wyprodukowana dla Cherished, coś w tym jest :-)
Jest piękna jak każda Suzette i - bardzo przypomina mi Dr Brennan, bohaterkę serialu 'Bones' ;-))

She's just arrived. Rose - Cherished Friends Exclusive. She has modified Suzette hear mold on Antoinette body. As all Suzettes - she's beautiful. And she reminds me of Dr. 'Bones' Brennan :-)

Na zdjęciach poniżej Rose nosi sukienkę uszytą przez Gabi-5mates.
She's wearing black dress made by Gabi-5mates







6 komentarzy:

Aniarozella pisze...

Robi wrażenie, jest piękna !

dollmino pisze...

To chyba najładniejszaSuzetta jaka została wprodukowana, bardzo mi się podoba, ma w sobie niesamowitą klasę. Gratuluję :)

Anonimowy pisze...

Zdarza mi się oglądać ten serial i muszę przyznać, że jest pewne podobieństwo między dr. Brennan, a Twoją laleczką :-) jest bardzo ładna :-)

Dagamo pisze...

Bije się z myślami czy tez jej nie chapsnąć, qurcze robie się coraz bardziej 16' Tonnerowa, a mogłam pozostac w swojej skali bo wyszły Revlony eh no nic dokupie troche regałów i się jakoś pomieszcze. Piękna jest i świetnie jej w tej sukience.

lilavati112 pisze...

zapraszam po wyróźnienie do mnie

bogna pisze...

Lilavati - dziękuję :-)
dagamo - przy szesnastkach to będziesz niedługo musiała nowy pokój dobudować ;-)) ale jak Cię znam to sobie poradzisz :-))))